Testează 30 de zile și dacă nu ești mulțumit, primești banii înapoi

Orice informație suplimentară referitoare la returul gratuit în 30 de zile poate fi cerută prin apel telefonic la numărul 0749184465 (tarif normal), de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 17:00 (cu excepția zilelor libere legale și a sărbătorilor legale) sau prin transmiterea unui email la adresa de e-mail office@jetpik.ro.

Condiții pentru a beneficia de programul „Testează în 30 de zile și dacă nu ești mulțumit, primești banii înapoi”:

  • Produsul achiziționat să fie returnat în ambalajul original și cu toate accesoriile.
  • Produsul să fie funcțional.
  • Copie a bonului / facturii fiscale, care să certifice prețul și data la care a fost cumpărat produsul. Se poate trimite pe suport de hârtie sau prin email la office@jetpik.ro.
  • Proces verbal care să conțină următoarele informații: nume, prenume, număr de telefon, localitate, număr bon fiscal și data bonului fiscal / facturii fiscale, opțional – motivul nemulțumirii și descrierea modului în care a fost folosit produsul, contul IBAN în care să se realizeze plata produsului achiziționat. Acesta se poate trimite completat pe hârtie sau prin email la office@jetpik.ro.
  • S-au respectat condițiile de utilizare ale produsului, menționate în instrucțiunile de folosire aflate în fiecare pachet.
  • Returul în 30 de zile este valabil o singură dată cu același produs. Se va returna o singură dată contravaloarea produsului achiziționat.
  • Produsele eligibile pentru retur în 30 de zile sunt toate dușurile bucale și periuțele sonice din oferta noastră. Produsele din categoria Accesorii nu se pot returna dacă au fost desigilate.

Pentru a-i fi returnată contravaloarea în RON (cu TVA inclus) pentru produsul cumpărat pe care consumatorul îl consideră nesatisfăcător, acesta trebuie să îndeplinească toate condițiile specificate mai sus și să returneze produsul, în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea sa.

Clientul trebuie să returneze produsul de care acesta s-a declarat nemulțumit fie prin curier, fie prin Poșta Română serviciul cu confirmare de primire sau personal la adresa HiFi Vision SRL, cu sediul în București, Str. Străbună nr. 9, sector 1. În cazul în care nu se trimite produsul și documentele aferente, acesta nu primește banii înapoi. Costul trimiterii înapoi a produsului va fi acoperit de către client.

Rambursarea contravalorii

  • Unei persoane i se poate rambursa contravaloarea în RON a produselor cumpărate o singură dată
  • Banii vor fi returnați în contul clientului, după ce s-a constatat îndeplinirea condițiilor necesare restituirii, în termen de 30 de zile de la data validării
  • Clientul va suporta toate costurile legate de trimiterea documentelor și produselor către noi